Pas pesė vitesh Volkswagen ka vendosur tė paraqes gjeneratėn e re, tė gjashtė, tė Golfit legjendar.Golfi i ri, gjykuar sipas tė dhėnave zyrtare tė Volkswagenit, nė krahasim me paraardhėsin e tij - mė sė paku ėshtė avancuar nga pikėpamja e dizajnit tė jashtėm. Dizajnerėt e Volkswagen e kanė kopjuar nė pjesė tė madhe maskėn e pėrparme nga modeli i Scirocco, derisa dizajni i dritave tė prapme ėshtė i inspiruar nga automjeti sportiv i tyre Touareg.
Enterieri i Golfit tė ri dukshėm ėshtė avancuar. Materialet janė mė kualitative, pėrpunimi pėrfundimtar mė i mirė, derisa edhe izolimi i zhurmės, pohojnė nė VW, ėshtė mė e mirė nė klasėn e kėtij lloji tė automjeteve. Nė tė gjendet edhe elektronika shumė mė e sigurt e cila Golfin e bėn ngadalė por sigurt mė tė mirė nga konkurrentėt.
Ka madje shtatė jastėk ajri (airbag), pėrfshirė edhe atė tek kėmbėt e vozitėsit, derisa ABS e ESP janė pjesė e pajisjes standarde, e me pagesė shtesė Golfi do tė ofrohet me teknologjitė si kontrollin automatik tė largėsisė dhe ndihmės elektronike gjatė parkimit.
Golfi i ri ėshtė bėrė me linjėn e re tė motorėve tė fuqishėm dhe tė efektshėm. Ofertėn me benzinė do ta pėrbėjnė katėrcilindėrshin me fuqi prej 80 KF, 100 KF, 122 KF dhe 160 KF, derisa adhuruesit e naftės mund tė zgjedhin nė mes dylitėrshave katėrcilindėrsh, me 110 dhe 140 KF.
Motori bazik me benzinė sipas tė dhėnave tė VW shpenzon 6.5 litra karburant nė njėqind kilometra nė ciklin e kombinuar, derisa ai mė i dobėt me naftė pėr kalimin e rrugės sė njėjtė shpenzon vetėm 4.5 litra.
Pėrveē modeleve tė pėrmendura bazė tė gjitha tjerat do tė mund tė janė tė pajisura me marshe automatike prej gjashtė shpejtėsish dhe atyre DSG me shtatė shpejtėsi dhe lidhje tė dyfishtė.
Modeli bazė nė Gjermani do tė kushtojė 16.500 euro, 200 euro mė shumė sesa qė ka kushtuar modeli bazė i gjeneratės sė pestė.